Ruszyła ogólnopolska kampania telewizyjna napojów Kubuś Play! Fabuła filmu odzwierciedla istotę produktu - niekończącą się zabawę, której naturalnie nieodłącznym elementem jest soczyście owocowy Kubuś Play! Czytaj więcej »
Ruszyła ogólnopolska kampania telewizyjna napojów Kubuś Play! Fabuła filmu odzwierciedla istotę produktu - niekończącą się zabawę, której naturalnie nieodłącznym elementem jest soczyście owocowy Kubuś Play! Czytaj więcej »
TATRA, jedna z największych marek piwnych na polskim rynku, rozpoczyna kampanię TV. Jest to kontynuacja strategii komunikacji, w której marka buduje wizerunek piwa z charakterem i nawiązuje do prawdziwie męskich wartości, jak odwaga, doświadczenie i zaufanie. Emisja spotów rozpoczyna się 16 maja 2016 r. Czytaj więcej »
Zbliża się kolejne muzyczne lato, podczas którego, jak co roku, Heineken przygotował wiele atrakcji. Właśnie wystartowała nowa kampania, w której marka zabiera swoich konsumentów w wyjątkową, muzyczną podróż. Czytaj więcej »
Ruszyła kampania reklamowa Oranżady Hellena. To największa akcja komunikacyjna w historii marki. Głównym bohaterem spotów jest Kuba Wojewódzki. Czytaj więcej »
29 marca 2016 ruszyła nowa akcja marki Lipton pod hasłem Jeloł! Pisz&Love, adresowana do wszystkich miłośników herbaty, których rozpiera kreatywność i dobra energia. Celem akcji jest dzielenie się optymizmem - wymyślenie oryginalnych haseł na zawieszki herbaty Lipton Yellow Label,które trafią w wersji limitowanej na sklepowe półki oraz wywołanie uśmiechu. Czytaj więcej »
W maju 2016 roku ruszyła promocja herbatek ziołowych marki Posti. Do każdego opakowania ziół Posti, producent oferuje aż o 20% torebek więcej. Nie zmieni się natomiast atrakcyjna cena. Czytaj więcej »
Lody Bonano to największa w kraju sieć franczyzowych lodziarni. W tym sezonie, sprzedawane przez nią kultowe już lodowe „świderki”, będą dostępne w ponad 270 miejscach na terenie całej Polski. Marka właśnie wystartowała z nową, ogólnopolską kampanią wizerunkową - największą w dotychczasowej historii. Została sponsorem dwóch programów TVN, a jej spoty będzie można... Czytaj więcej »
„Paola. Najsłodsze chwile.” to hasło nowej kampanii syropów Paola, która rozpoczęła się 4. maja. Przekaz marki w nowej kampanii nawiązuje do poczucia szczęścia i miłości, którymi marka Paola inspiruje się w tworząc nowe smaki swoich syropów dla polskich rodzin. Czytaj więcej »
Nowa outdoroowa kampania marki Łowicz prezentuje nowości produktowe w trzech kategoriach – dżemów, produktów pomidorowych i sosów. 1400 tablic typu citylight w ośmiu największych miastach to największa tego typu kampania w historii marki. Czytaj więcej »
Z początkiem maja br. Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” rozpoczyna promocyjno - informacyjną kampanię produktów polecanych do szybkich przekąsek. Przygotowane materiały mają zachęcić konsumentów do zakupu Ketchupów i Musztard Kieleckich, a także zwrócić uwagę na ich nowe, praktyczne opakowania. Czytaj więcej »
Pepsi® umieszcza współczesny język komunikacji na ponad miliardzie butelek i puszek na całym świecie w ramach globalnej kampanii #PepsiMoji. Czytaj więcej »
Z okazji tegorocznych Mistrzostw Europy w piłce nożnej, Oranżada Hellena przygotowała akcję pod hasłem „Polska biała czerwona”. Rodzima marka promuje wspólne kibicowanie przy orzeźwiającej Oranżadzie Hellena. Czytaj więcej »
Specjalne opakowanie 200g z dodatkowymi gratisowymi 100 gramami lub opakowanie 500g plus 250g Gratis! To aż 50 % przyprawy w prezencie. Czytaj więcej »
Aż osiemdziesiąt piktogramów i gifów Emoji w kształcie butelki Roko będą mieli do dyspozycji na swoich telefonach użytkownicy systemów operacyjnych Android, którzy pobiorą za darmo z platformy Google Play aplikację RokoMoji. Klawiatura RokoMoji jest częścią nowej kampanii lifestylowej promującej napój Roko Just Fruit, należący do koncernu Zbyszko, producenta napojów oraz... Czytaj więcej »
Harnaś, jedna z największych marek piwa w Polsce, rozpoczyna nową kampanię reklamową. Komunikacja oparta jest o dalsze przygody bohatera marki - Harnasia oraz podkreśla rolę chmielu jako ważnego składnika piwa. Czytaj więcej »
Mechaniczna ryba w sklepowej chłodni z rybnymi mrożonkami, którą internauci mogli zdalnie sterować? To pomysł na nową kampanię przygotowaną dla sieci supermarketów Mila przez agencję Young and Rubicam. Celem akcji przeprowadzonej od 20 do 22 kwietnia było uświadomienie klientom, że mrożone ryby są tak samo smaczne i zdrowe jak świeże. Czytaj więcej »
Dla zdrowia i zbilansowanej diety! Do każdego 5-jajecznego (500 g) firma Czanieckie Makarony dodaje gratis makaron z wysoką zawartością błonnika owsianego(100 g). Oferta ważna do wyczerpania zapasów. Czytaj więcej »
W nowej kampanii telewizyjnej Kubusia Waterrr, marka przedstawia swoją nowość – wodę niegazowaną. W dynamicznym spocie widzimy dzieci, które są w ciągłym ruchu – uprawiają sport i bawią się z przyjaciółmi. Wszystkim ich aktywnościom towarzyszy woda, która napędza ich do działania i orzeźwia po wysiłku. Czytaj więcej »
Tymbark swoje 80 urodziny świętuje ze wszystkimi i z każdym z osobna. Wyjątkowy jubileusz to dla marki okazja, by podkreślić, że najlepszych rzeczy w życiu nie należy zmieniać i niezależnie od okoliczności – warto pozostać sobą. Tymbark od 80 lat niezmiennie pozostaje marką młodą duchem i towarzyszy nam we wszystkich ważnych i codziennych chwilach. Czytaj więcej »
Nałęczowianka wystartowała z drugą odsłoną akcji „Wyskocz z kapci”. Marka ponownie odkrywa zalety aktywnego stylu życia i zachęca Polaków do znalezienia swojej drogi do witalności. Komunikacja prowadzona jest w TV, prasie, Internecie oraz w kanałach społecznościowych. W ramach towarzyszącej akcji loterii promocyjnej, uczestnicy mają szansę wgrania butów New Balance oraz... Czytaj więcej »
Znane już konsumentom „Ż” z kampanii Żywca „Chce się Ż” rośnie do potęgi! Ruszyła aktywacja „Ż do kwadratu” - innowacyjna akcja digitalowa Żywca, której centrum stanowi interaktywny film i konkurs z oryginalnymi nagrodami. Czytaj więcej »
W ramach wiosennej komunikacji marka Bakuś prowadzi dwa rodzaje działań w mediach. Jednym z nich jest nowa, ciepła kampania wizerunkowa przypominająca rodzicom o milionach powodów do dumy ze swoich dzieci. Kolejny etap to loteria z nagrodami, której celem jest zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty marki. Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy UM. Czytaj więcej »
W marcu tego roku firma Colvin przeprowadziła kolejny etap kampanii outdoorowej proszku do prania MultiColor. Czytaj więcej »
Co łączy angielskiego dżentelmena, szczupłą blondynkę, marynarza, wampira, kowboja oraz wafle ryżowe? Wszyscy są bohaterami nowej kampanii reklamowej promującej wafle firmy Kupiec. Marka w prosty i humorystyczny sposób przypisała produktom różne postacie, dzięki czemu chce wykreować modę na wafle jako przekąskę na każdą porę dnia i różne okazje. Czytaj więcej »
W 2015 r. Polacy wypłacili ze sklepowych kas o ponad połowę więcej pieniędzy niż rok wcześniej; już ¼ sklepów przyjmujących płatności bezgotówkowe oferuje cashback Czytaj więcej »
Ogólnopolska kampania pod hasłem „Zawsze coś dobrego pod ręką!” promuje produkty marki Spichlerz Rusiecki – konserwy mięsne, pasztety, smarowidła. Kampania wystartowała 15 kwietnia i potrwa do końca maja. Czytaj więcej »
Właśnie wystartowała nowa odsłona kampanii REDD’Sa. Działania reklamowe wspierają nowe warianty smakowe z rodziny REDD’S: Malinę i Granat oraz Gruszkę i Chili. W nowym spocie zobaczymy bohatera zeszłorocznej kampanii - sprężynowego Rastamana. Czytaj więcej »
Z początkiem kwietnia ruszyła kolejna, ogólnopolska kampania reklamowa wafelków Lusette. Czytaj więcej »
Pranie i zmywanie za darmo przez cały rok Czytaj więcej »
Rozmowa z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Aleksandra Kusz vel Sobczuk, Kierowniczka Komunikacji...
Wywiad z Janem Kolańskim, Prezesem Zarządu Grupy Colian....
Trzy pytania do Karoliny Godzińskiej, Dyrektora Sprzedaży...
Paweł Głowniak, Dyrektor Sprzedaży w Herbapol-Lublin, w...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Coraz większą wagę przykładamy więc do prostoty i...
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana i szuka zespołu...
Firma TEMAR Sp. z o.o. Sp. k., jeden z wiodących importerów i...
Na klientów czekają atrakcyjne promocje i degustacje...
Portfolio marki Bell Gusto powiększyło się o zupełnie nowe...
Kość z szynki włoskiej DogWay 100% Natura to wyjątkowy...
Poznaj duet yuzu z cytrusami...
Ice tea to idealny balans między smakiem a funkcjonalnością...
Firma GIBAR wprowadziła nowy wygląd kartonu Śliwki...
„30 lat razembycia”...
Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...
Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...